Wednesday, November 5, 2008

Area tinjau "UFO" d'airport Kota Bharu

Picture ni saja aku uploads... dah lama amik, masa tu ada jumpa Mazidul dengan member lama. Nama mazidul tu betul tak ejaan nyer heee.... jgn marah kalau salah pakai main belasah jer. Tapi tak sempat nak amik gambar, segan la pulak. Nie salah satu technique editing... simple2 jer...Sebenarnya hari tu aku nak amik gambar technique shillouette, tapi tak berapa pandai... gambar nie untuk pertandingan "Digital Camera" tapi aku dah terlambat. So, next time aku enter lagi. Aku nie tak bertuah sangat, setengah org baru masuk pertandingan dah menang... aku nie mcm2 try, tak pernah menang... heeee... so apa2 komen la yer buat penonton setia saya tu? anda tahu siapa anda....

2 comments:

anntaj said...

ha!!YO!!
hobi kita sama la...
jom la kita pi amik gambar.
ajak intan skali..
:P

YOamikutdare said...

Boleh insyallah, kita pergi berkelah ker? kat tempat yang ada permandangan yang best2... ann pilih la lokasi. Yo, Intan, Benjamin & Alesya memang suka bergambar... Ajak abang Ibrahim sekali... Dia sebaya sapa ekk?

Birthday party camner?