Friday, October 31, 2008

Ruza & Amir kahwin, best friend Intan

A'kum, seperti yang di janjikan, pada 31st Oktober 08 berlangsung nye majlis akad nikah kawan Intan. Tapi aku bukan photographer nyer. Cuma amik suka2 untuk kawan Intan. Dia amik photographer dari MANGGIS, rasanye. Aku nie apa la sangat... Sebenarnya tak best nak kacau org amik gambar, aku tahu... so, amik mencelah jer... tadi dia akad nikah... 1 lafaz jer. Intan tengok kawan dia di make-up kan, so tambah la pengalaman sikit. Maklum la kita org nie org baru dalam bidang nie... tngk la yer.Macam2 posing kena buat, heee... tapi dia org kena buat "shooting" banyak malam nie, entah la.... pukul berapa siap nie sebab masih ada 4 persalinan. Cameraman Manggis pun cakap,"pukul 12 la aku balik malam nie, heee... Kerja bang nak buat macam mana... tapi dapat bayaran hilang letih...
Nie Ogy sebelum jadi isteri orang... Amir sebenarnya nervous jugak, tapi malam sebelum tu dia ader jumpa aku kat rumah Intan nak amik barang. So, bagi la tips sikit... Hari nak angkat nikah dia nampak aku berdiri kat depan pintu, kata nyer hilang nervous sikit. Aku bagi semangat apa yang patut... 1 kali jer dia lafaz... congrat Amir, dah jadi suami... take care of Ruza, be good, be kind... hope we can see little amir & ruza next time...
Ini gambar keesokan hari nyer... Sanding day - 1st November 2008... meriah giler, 1o kemah... Gambar nie aku amik free style, semua family belah Intan... aku bertuah kerana ader family yang sporting sangat2... OGY & AMIR, selamat pengantin baru kekal hingga ka akhir hayat...Ogy & Intan best friend for lifeRamai jugak kawan sekolah mereka yang datang, ader lagi yang single dan available... heee, jgn marah... Mungkin Isnin atau selasa kitaorg balik kelate. Baba tok & Mama tok rindu cucu, duduk lama2 kat kl bukan dapat duit, makin kurang ada la...

6 comments:

anntaj said...

YO!!! Cakap ngan Intan tu...dia dah kurus sikit tau...
Lawa...
Time ni la nak kuruskan badan...kan kan kan???

Nanti birthday Marsya, ingat nak Yo ambil gambar...nanti bagi pakej kat ann yer???
12 Disember 2008.
Tunggu ann bagi kad.
:)

anntaj said...

Yo!
Tiba-tiba ann jadi pengunjung utama blog Yo...
HAhahahahahah!!!!
Iyelah...duk sekampung tapi tak pergi mari...
Kim salam Intan...

anntaj said...

Cikuuuu Chaks!!!!

YOamikutdare said...

Yo in the blog...!

Ha tu la dia, senorok tengok org punya citer...heee... Bagi2 kad tu jgn tak bagi. Nanti benjamin merajuk...

Intan dalam proses nak mengecik kan diri. Kena bagi semangat.

Gambar yo boleh amik, boleh edit... No charge, ajak jer sebagai tetamu, Intan tak ramai kawan kat kelantan. Boleh Ann bawak dia grooming, dia suka semua tu...

Roger n out

adeq said...

yo,mana gmbr ogy yg lain?cm sket jek?

adeq said...

nak..ni email address
adeqlynn2304@yahoo.com..
tq!giler blog lak skrg..tp xsmpt nk update..bz lately ni..
kem salam intan..